Перебування більше 6-ти місяців поза Німеччиною з тітелем за 16 параграфом
Добрий день,
Маю таку ситуацію, буду вдячна за пораду. Я студентка з Aufenhalttitel за 16-м параграфом в Баварії. 28-го липня я виписалася з міста і виїхала з Німеччини, щоб поїхати на семестр за обміном до Італії. Мені сказали в імміграційному центрі, що я маю повернутись за 6 місяців до Німеччини і зареєструватися в місті до 28-го січня, інакше я можу втратити свій тітель.
Я не встигаю знайти житло, де мені б надали Wohnungsgeberbestätigung, відповідно, не встигаю зробити Anmeldung до 28-го січня.
Водночас, я встигаю приїхати до 28-го січня, у мене є житло в українському гуртожитку, де мені не можуть зробити прописку. Тобто я легально перебуватиму в Німеччині, у мене буде стажування, після якого зможуть видати сертифікат, що я тут стажувалась місяць (лютий)
З другого березня я переїжджаю ще в інше місто для іншого стажування. Там у мене є житло з 2-го березня і відповідно буде прописка.
Усі стажування повʼязані з моїм навчанням.
Скажіть, будь ласка, чи можна все-таки не втратити свій студентський тітель і лише потім 2-го березня при записі в місті пояснити в Ausländerbehörde свою ситуацію: що я перебувала в Німеччині, але не могла за той час знайти нічого з Anmeldung, при тому я проживала весь час в Німеччині і стажувалась? Чи є якась дискреція в діях працівників бегьорде і вони не «анулюють» цей тітель? Сам тітель дійсний до 30-го вересня 2026-го року.
Порадьте, будь ласка: можливо, варто зняти airbnb і показати їм дати свого проживання в Німеччині разом з квитками? Чи вистачить їм просто квитків з автобусу і сертифікату зі стажування?
Я залишаюсь іматрикульована в університеті і обидва стажування (в лютому та з 2-го березня повʼязані з моїм навчанням).
Також якщо ж я все ж втрачу студентський тітель, яка процедура подачі заново? Чи треба буде виїжджати з Німеччини на цей період, чи можна буде залишитись 90 днів за туристичною візою? Можливо, у когось був досвід з цим?