Перейти до вмісту
Natalia__UA

Перехід з 24 параграфу на робочу візу

Мої вітання. Підкажіть, будь ласка, який існує варіант зміни параграфу у випадку, якщо працюю (з квітня 2022) не за спеціальністю. Я вчитель за освітою, к.ф.н.,  але в Німеччині працюю старшим аналітиком дослідницької компанії, контракт постійний. Дохід достатній для Блакитної карти, але не впевнена щодо посади аналітика, тобто на яку робочу візу подавати запит. Диплом не підтверджений, бо немає потреби, і поки не вивчила мову хоча б до С1. Дуже дякую Вам за допомогу! 

1 коментарі

Відповіді (1)

Profile Picture
SvetaKreuzer

Добрий день, вітаю вас на нашому форумі!

Загальна інформація, яку я маю про перехід на Голубу карту: прямий перехід з §24 на Blaue Karte не передбачений. Це зазначено в §19f AufenthG: https://www.gesetze-im-internet.de/aufenthg_2004/__19f.html. Раніше це було можливим у виняткових випадках, для тих, хто встиг скористатися цією можливістю буквально в останній момент. Зараз, наскільки мені відомо, Голубу карту перестали видавати тим, хто знаходиться в Німеччині за тимчасовим захистом. Наприклад, у Берліні деяким все ж вдалося перейти з §24 на Blaue Karte (знаю з особистих історій друзів та знайомих). Однак пізніше на нашому форумі писали, що деяким так і не вдалося здійснити перехід, незважаючи на всі зусилля. Деякі з цих історій ви можете знайти на нашому форумі, і задати питання тим, хто пробував, чи вдалося їм це зробити чи ні.

Якщо в відомстві по справах іноземців вирішать не видавати вам Blaue Karte, то, ймовірно, запропонують дозвіл на проживання за §18b AufenthG. З цим видом на проживання ви зможете пізніше перейти на Голубу карту або отримати Niederlassungserlaubnis.
Однак враховуйте, що для подачі на робочий дозвіл на проживання за §18b AufenthG необхідна обов'язково визнана в Німеччині освіта.