Зміна 24 параграфу некваліфікована робота
Добрий день,
В мене таке питання, з липня 2022 року працюю в Німеччині на маленькому підприємстві, це інтернет магазин, пакую речі, іноді (перед святами, коли навантаження велике) я допомогаю офомлювати самі замовлення. У нас був повний робочий день, з січня цього року Kurzarbeit бо замовляють мало (можливо перед Великоднем знову буде повний робочий день)
За освітою я вчитель фр.мови - бакалавр (мову вже забула, не працювала ні дня) та перекладач англ. та фр. мови - спеціаліст. Вчитель то не моє абсолютно. Німецька подобається, сама до гарного б2 довчила, допомогаю з перекладом знайомим українкам.
Я б хотіла тут залишитися, ще перед війною я була au pair та мені тут дуже сподобалося (я навіть поїхала потім у це ж містечко, де оперила). Але питання, що в моєму випаду робити? За цією спеціальністю навіть з повним робочим днем на робочу візу не перевели б (бо не Mangelarbeit як я розумію)? Чи підтверджувати мені диплом? Я думала спробувати подати документи в Malteser, там є вакансії допомоги біженцям. Чи з такою роботою я б мала можливість отримати візу?
Або підкажіть, де знайти міграційного консультанта (і чи він мені допоможе, бо можливо порадите іншу освіту отримати?)
Аусбільдунг це крайній варіант, не хочеться, бо зп невелика буде, але якщо інших варіантів немає, буду шукати його.
Дуже вдячна за допомогу.
Добрий день, @Ranger31 !
Ні, робота, для якої Ви плануєте отримувати посвідку на перебування, має бути кваліфікованою, тобто такою, для якої у реальному житті потрібно отримувати вищу освіту або вищу професійну освіту.
Також робочий контракт має бути повним: повний робочий день на постійній основі; відпустка; лікарняний; зарплатня, якої вистачає людині для того, щоб повністю себе забезпечувати та не отримувати соціальні виплати; здійснення пенсійних та інших обов'язкових внесків.