Підтвердження диплому
Добрий день, хочу звернутися до Вас з метою отримання консультації. За освітою я лікар-стоматолог, на даний момент працюю в медичному університеті в Україні. Отримала ступінь кандидата медичних наук, працюю на посаді доцента кафедри. Планую переїжджати до Німеччини. На даний момент вивчаю німецьку мову.
- Підкажіть будь ласка, який мій шлях по працевлаштуванню в Німеччині? Які документи потрібно готувати, апостилювати, перекладати?
- Який наступний крок після здачі іспиту на знання німецької мови рівня В2?
- Як проходить процес підтвердження диплому? Чи це потрібно робити по приїзді до Німеччини чи можна дистанційно розпочинати цей процес?
- Чи можу працювати в Німеччині в компанії, яка займається продажем медичних препаратів, медичного інструментарію чи техніки? (Я 13 років працюю в медичному університеті як викладач стоматології для іноземних студентів, моя трудова діяльність зосереджена на науковій діяльності і практичного досвіду роботи з пацієнтами мені бракує, тому я б не хотіла в Німеччині працювати стоматологом). Ще маю прохання, в якій галузі медицини я можу працювати в Німеччині, чи можлива страхова медицина?
Буду вдячна за Вашу відповідь і приділений час листу.
Відповіді (6)
Вітаю, Ternotina!
Професія стоматолога відноситься до регульованих в Німеччині, тому щоб працювати за професією Вам потрібні або Approbation або Berufserlaubnis. Для того, щоб працювати в суміжних областях (якщо це не ваканції, які теж передбачають визнання кваліфікації), немає необхідності проходити процедуру визнання диплому.
Є два можливі способи визнання кваліфікації:
1. Експертиза документів (про освіту, трудового досвіду) для визначення еквівалентності Вашої освіти до німецької.
2. Отримання тимчасового дозволу на роботу (зазвичай 2 роки) з наступним складанням фахового екзамену (приблизно як у випускників-стоматологів тут).
Документи, які як правило (список може змінюватись в залежності від землі) потрібні в обох випадках:
1. Закордонний паспорт